Jeżeli chodzi o zagadnienia reklamowe oraz promocyjne, to zawsze mamy jednoznaczne skojarzenia. Najczęściej oczywiście przed oczami mamy reklamy w lokalnej gazecie, a obecnie coraz częściej na stronach internetowych. Ewentualnie zwracamy uwagę na flagi reklamowe albo ubrania z napisami, czy też hasłami reklamowymi, czy też z logo naszej firmy. Nie zawsze jednak zwracamy uwagę na przedmioty codziennego użytku. Tymczasem na przykład kubki mogą być doskonałym nośnikiem treści reklamowych. Doskonale też będą się sprawdzać w praktyce filiżanki reklamowe różnej wielkości i wykonane w najróżniejszych kształtach. Najważniejsze oczywiście jest zwrócenie uwagi na te rozwiązania marketingowe, które będą dedykowane dla nas.
Jak wybrać filiżanki reklamowe?
Przede wszystkim, wybierając tego rodzaju rozwiązania marketingowe, musimy koncentrować się na użyteczności. Pamiętajmy jednak o tym, że w dzisiejszych czasach głównie będziemy zwracać uwagę na to wszystko, co indywidualne i kreatywne. Jest to zresztą prawidłowe podejście, ponieważ zawsze będzie nam gwarantować skuteczność maksymalną. Dane statystyczne są zresztą tu jednoznaczne i bardzo wyraźnie pokazują nam zainteresowanie produktami optymalnymi, jeśli chodzi o wizerunek. Najczęściej każdego dnia używamy przecież kubków albo filiżanek, czy też szklanek. Trudno jest jednoznacznie wskazać, ile herbaty albo kaw każdego dnia wypijamy. Pijemy także również wodę i różne napoje w bardzo dużej ilości. Wykorzystywać, więc do tego celu możemy filiżanki reklamowe, które mogą być one zaprojektowane indywidualnie.
Jaki kolor mogą mieć produkty reklamowe?
Kwestią zasadniczą będzie także oczywiście wybór kolorystyczny. Powinniśmy się koncentrować na rozwiązaniach tych najbardziej oryginalnych. Zwróćmy uwagę na to, że zawsze przecież chcemy zwrócić uwagę klientów albo kontrahentów. Czasami dobrze będą się sprawdzały barwy takie jak czerwony albo fioletowy, a w innych okolicznościach dobrze jest wybrać filiżanki białe, na których będą naniesione brązowe lub czarne napisy.